طرح ارائه شده الکترونیکی بیمه ایران خوزستان انقلابی در صنعت بیمه است

سلیمانی امیری طرح ارائه شده توسط بیمه ایران خوزستان را انقلابی در صنعت بیمه کشور دانست و گفت: خسارت های زیر سه میلیون تومان به صورت اینترنتی و بدون حضور به شعبه برای خسارت دیدگان پرداخت می شود.

«غلامرضا سلیمانی امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در حاشیه بازدید از شعبه خسارت بیمه ایران هدف از بازدید مجتمع ارزیابی خسارت خودروهای شخص ثالث در اهواز را از نزدیک مشاهده کردن فرآیند ارزیابی، کارشناسی و نحوه پرداخت خسارت دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در این‌مجتمع نظم بسیار خوبی حاکم بود و سیستم ارزیابی، کارشناسی و نوبت دهی بصورت منظم رعایت می شود.

 

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: با بررسی های انجام شده تقریبا روزی ۱۰۰ تا ۱۵۰ خسارت دیده به این شعبه مراجعه می کنند و یکی از مزیت های این مجتمع این است که مردم می دانند برای دریافت خسارت خود پس از تصادف به کجا مراجعه کنند.

 

وی به طرح ارائه شده بیمه ایران خوزستان اشاره کرد و افزود: از دیگر کارهای خوبی که برای اولین در کشور توسط بیمه ایران انجام و طرح آن از خوزستان ارائه و در تهران و خوزستان به صورت پایلوت عملیاتی شده که انقلابی در پرداخت خسارت است.

 

سلیمانی اضافه کرد: این طرح این است که آن دسته از خسارت دیدگانی که هزینه مالی خسارت آنها زیر سه میلیون تومان است می‌توانند بدون مراجعه به شعبه و سر صحنه تصادف عکس و مدارک را اینترنتی و از طریق اپلیکیشن ایران من برای بیمه ایران ارسال کنند تا بدون حضور پرداخت خسارت به حساب شبا خسارت دیده پرداخت شود.

 

وی در پایان یادآور شد: با این طرح روزی بین ۳۰ تا ۴۰ تصادفی که در سطح استان ره می‌دهد بدون حضور افراد در مجتمع، پرداخت ها به صورت رسمی و الکترونیکی پرداخت و عملا باعث کاهش رفت و آمد و رضایتمندی بیشتر می شود.

 

کد خبر 1021262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha