خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند

تحریری نیک صفت خانواده های شهدا را بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت دانست و گفت: با حفظ و پاسداری از این سرمایه ها بسیاری از ارزش های انقلاب در جامعه رشد کرده و راه توسعه و پیشرفت با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «هاجر تحریری نیک صفت» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در دیدار با مادران معزز شهدای گیلان که در راستای طرح "سرکشی از خانواده های شهدا" و در قالب دیدار در خانه های نور انجام شد، اظهار کرد: مادران شهدا اسوه مقاومت و ایثار هستند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص تقدیم انقلاب و کشور کردند.



رییس هیئت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مادران لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند گفت: یاد شهدا به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دل ها جاری و ساری باشد و این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ ارزشی باید در جامعه نهادینه و به نسل های آینده منتقل شود.



تحریری نیک صفت ببان کرد: این انقلاب به میمنت یاد و نام شهدا بیمه شده و به عنوان یک الگوی جامع در اختیار کشورهای تحت سلطه جهت مبارزه با استکبار و استعمار قرار گرفته است.



وی افزود: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشورایی است و تا زمانی که این انقلاب بر پایه تفکرات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند، جهانی خواهد شد.



تحریری نیک صفت در ادامه به نقش خانواده معزز شهدا در پیروزی انقلاب اشاره و اذعان کرد: اگر این جان فشانی ها، از خود گذشتگی ها و داشتن روحیه بالای مبارزه با استبداد و استکبار در خانواده های شهدا نبود امروز ما طعم شیرین پیروزی و آزادی را نمی چشیدیم و در زیر یوغ استعمار گرفتار و در بند بودیم.



تحریری نیک صفت، تصریح کرد: خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و با حفظ و پاسداری از این سرمایه ها بسیاری از ارزش های انقلاب در جامعه رشد کرده و راه توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد.



گفتنی است، در این دیدار که «سیده فاطمه شفیعی» سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و «زهرا هاشمی» معاون خواهران بسیج دانشجویی استان حضور داشتند از مادران شهید «محمدعلی اصغری» و «محمود فالیز کار» به عنوان مادران نمونه تجلیل شد.

کد خبر 1021313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha