۵۴۳ میلیون تومان صدقات در طبس جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴۳ میلیون تومان صدقه در طبس جمع آوری شده است، گفت: این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان طبس 9 هزار و 500 صندوق صدقه وجود دارد.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 543 میلیون تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است، افزود: 136 میلیون تومان از این مبالغ در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: 145 میلیون تومان از میزان صدقات جمع آوری شده طی 10 ماه اخیر برای بحث مسکن، 122 میلیون تومان برای بحث بهداشت و درمان و 140 میلون تومان برای بحث تامین کمک های معیشتی خانوارهای تحت پوشش پرداخت شده است.

 

بیضی زاده ادامه داد: میزان صدقات جمع آوری شده طی 10 ماه اخیر در شهرستان طبس نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد رشد داشته است و این نسان می دهد که مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی و کرونا از کمک به هم نوعان خود غافل نشده اند.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان با اشاره به بحث توزیع جهیزیه بین نوعروسان بی بضاعت طبسی گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری بالغ بر 391 میلیون تومان جمع آوری شده است و برای تامین جهیزیه تعدادی از نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی هزینه شد.

کد خبر 1021366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha