تكريم از خانواده های شهدا وظيفه  مسئولين است

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه تكريم و تجليل از خانواده های معظم شهدا وظيفه هميشگی ما و مسئولين است گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) به همراه فرمانده سپاه، مدیر کل گمرک، رییس شرکت انبارهای عمومی و جمعی دیگر از مسئولان محلی به دیدار مادر شهید محرم باقی رفت و از وی دلجویی کرد.

 

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر،اظهارکرد: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: آرامش و آسايش امروز ما مديون خون پاک شهدای عزیزی است كه با نثار جان و مال خود ريشه های انقلاب را مستحكم و نقشه های دشمنان را نقش برآب كردند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: تكريم و تجليل از خانواده های معظم شهدا وظيفه هميشگی ما و مسئولين است.

 

«کریم رسولی» نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، اظهارکرد: شهدا با تقدیم خون شان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

 

مدیر کل گمرک بندر آستارا گفت: امروز تمام ابرقدرت ها در مقابل عزت و اقتدار ایران تعظیم می کنند و این به برکت خون شهدا و جانفشانی های آنان است.

 

گفتنی است، در این دیدار مادر شهید محرم باقی به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداخت. شهید محرم باقی متولد یکم خرداد سال ۴۱ بود که از یگان سپاه به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در ۱۰ شهریور ۶۵ در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار این شهید والامقام دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان آستارا قرار دارد.

 

کد خبر 1021400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha