افتتاح ۹۶ میلیارد تومان پروژه ویژه دهه فجر در بیجار

ورمقانی از افتتاح ۹۶ میلیارد تومان پروژه ویژه دهه فجر در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: این میزان اعتبار برای افتتاح ۹۶ پروژه هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، ورمقانی فرماندار بیجار در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان  اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری 96 پروژه در بیجار با اعتبار بالغ بر 96 میلیاردتومان در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

 

وی افزود: پروژه‌های دهه فجر در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، تولیدی، عمرانی، خدماتی، زیربنایی و فرهنگی افتتاح می‌شوند.

 

وی افزود: بالغ بر 200 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرها، بخش‌ها، روستاها و حوزه‌های مقاومت بسیج کل شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

فرماندار بیجار از  برگزاری یادواره سردار مدافع حرم شهرستان بیجار سردار پاشاپور در ایام دهه فجر خبر داد و اعلام کرد: غبارروبی گلزار شهدا در کل شهرستان نیز در این ایام انجام می‌گیرد.

 

ورمقانی رژه موتوری در روز 22بهمن و نورافشانی شب 22بهمن  را از دیگر برنامه‌های شهرستان بیجار برشمرد و اضاقه کرد: برگزاری میز خدمت، افتتاح پروژه‌ها، دیدار با خانواده معظم و مکرم شهدا و جانبازان و آزادگان در ایام مبارکه دهه فجر از جمله برنامه‌های شهرستان بیجار خواهد بود.

 

وی بیان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای انعکاس برنامه‌های دهه فجر و اعلام دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

کد خبر 1021426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha