توزیع ۱۵۰۰ بسته گوشت قرمز بین زنان بی سرپرست و بدسرپرست کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز در قالب هزار و ۵۰۰ بسته ۲ کیلیویی توزیع می شود، گفت: جامعه هدف توزیع این مرحله زنان بی سرپرست یا بدسرپرست خانوار خواهند بود.

«علیرضا دولت آبادی» ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: چهارمین مرحله از طرح «نذر قربانی» همزمان با آغاز دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرحله از توزیع گوشت های قرمز به مناسبت فرار رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مرحله بیش از سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز در قالب هزار و 500 بسته 2 کیلیویی توزیع می شود، یادآور شد: جامعه هدف توزیع این مرحله زنان بی سرپرست یا بدسرپرست خانوار خواهند بود.

 

دولت آبادی خاطرنشان کرد: کار شناسایی زنان بی سرپرست و بدسرپرست خانوار نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان صورت گرفته که از امروز این گوشت ها بین نیازمندان هدف در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهارمین مرحله از طرح «نذر قربانی» با همکاری خیرین و برنامه سمت خدا در استان صورت می گیرد.

 

وی گفت: کار توزیع این بسته ها با همکاری مستمر «امیر امیرپور»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مقداد، مسجد امام جعفر صادق (ع) شرف آباد یاسوج انجام می گیرد.

کد خبر 1021459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha