اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی کاشان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

«زینب سادات واسعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن، اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی متناسب با این ایام در کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان پیش بینی شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: برنامه های این ایام با محوریت کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی شده است که شعرخوانی و قصه گویی، دکلمه خوانی توسط اعضا کتابخانه های عمومی، برگزاری مسابقات نقاشی، کتاب شناسی انقلاب اسلامی، معرفی کتاب و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب از جمله این برنامه هاست.

 

واسعی در ادامه بیان داشت: فضا سازی و شاداب سازی محیط کتابخانه ها متناسب با دهه فجر، نشست با نویسندگان کاشانی، نشست با نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: مقدمات آماده سازی کتابخانه جدیدالتاسیس معلم شهید «اصغر فخار» هم در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم تا پایان دهه فجر این کتابخانه را افتتاح و به مردم شریف شهرستان کاشان هدیه کنیم.

 

واسعی با اشاره به وظیفه مهم دستگاه های فرهنگی در معرفی انقلاب اسلامی و ویژگی های بارز این تحول شکوهمند خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر از برگزیدگان دو مسابقه «سوگواره سفیران حسینی» که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امور بانوان فرمانداری و «مسابقه کتابخوانی پیامبر رحمت» که با همکاری ستاد نمازجمعه برگزار شد، تقدیر می شود.

کد خبر 1021504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha