۱۵ بقعه متبرکه و امامزاده اردبیل میزبان برنامه‌های دهه فجر است

حجت الاسلام ستوده گفت: ۱۵ بقعه متبرکه و امامزاده این استان در ایام الله دهه فجر میزبان اجرای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در یوم الله دهه فجر به رهبری امام خمینی (ره) راه تاریک تباهی را به روشنایی، نور و امید سپردند تا در سایه خودباوری و اتکا به توان خود کشور را سربلند بدون دخالت بیگانان به سر منزل مقصود که همان اتصال به انقلاب حضرت (عج) است، برسانند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: آذین بندی و تبلیغات محیطی بقاع متبرکه، غبارروبی مزارشهدا واقع در بقاع متبرکه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پخش نواهای انقلاب و طنین انداز شدن ندای الله اکبر در بقاع متبرکه برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: محافل انس با قران کریم به صورت مجازی و همچنین به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام ستوده یادآور شد: راه اندازی کاروان شادی در سطح شهر یکی از ویژه برنامه هایی که است که در دهه فجر صورت خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: مهمترین هدف از اجرای این برنامه ها تکریم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تبیین خدمات نظام طی این مدت برای ملت بزرگ ایران است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه روزهای سخت بیماری کرونا شرایط متفاوتی برای ابراز علاقه به نظام در ایام الله دهه فجر به وجود آورده است، افزود: این ایام باید فرصتی برای بیان دستاوردهای و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1021505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha