زنگ انقلاب در مدرسه شاهد کرج همزمان با سراسر کشور نواخته شد

آئین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد کرج همزمان با سراسر کشور به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آئین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد کرج همزمان با سراسر کشور به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی برگزار شد. 

 

« عزیزالله شهبازی» طی این آئین با حضور در مدرسه شاهد زنگ انقلاب را نواخت و گفت: انقلاب اسلامی مردمی ایران با هدایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ظهور نشست.

 

استاندار البرز افزود: دهه فجر فرصت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی است که به واسطه خواست و باورهای مردمی شکل گرفت و به نوبه خود برای دیگر مردم جهان الگوی عزت مندی و عدالت خواهی شد. 

 

وی با اعلام این مطلب که ۲ هزار میلیارد تومان از پروژه های دهه فجر در استان البرز مرتبط با بخش خصوصی است بیان کرد: بزرگداشت دهه فجر یکی از اولویت های اساسی برنامه ریزی فرهنگی در استان البرز است.

 

وی ادامه داد: ۲۷۰ پروژه در ایام دهه فجر با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در استان البرز به بهره برداری می رسد.

 

شهبازی خاطرنشان کرد: تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل امروز مهمترین تکلیف و رسالتی است که برعهده تمامی متولیان و مسئولان قرار دارد.

 

 

کد خبر 1021515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha