خدمات توانبخشی بهزیستی ایلام  رایگان شد

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: خدمات توانبخشی بهزیستی استان همزمان با دهه فجر و در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی رایگان شد.

«زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خدمات توانبخشی کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام به صورت رایگان به عموم مردم ارایه می شود.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات مرکز جامع توانبخشی بهزیستی در شهر ایلام از امروز 12 بهمن ماه تا پایان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رایگان است.

 

همتی با اشاره به ایتمه این خدمات  شامل کار درمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی می شود، افزود: عموم مردم و مددجویان زیر پوشش می‌توانند در این مدت از خدمات این مرکز درمانی به طور رایگان بهره مند شوند.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام  خاطرنشان کرد: ۴۲ مرکز مثبت زندگی همزمان با سراسر کشور دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان افتتاح می‌شود.

 

 همتی  گفت: این مراکز با هدف دسترسی آسان به خدمات بهزیستی در محله‌های مختلف شهرستان های استان تاسیس و فعالیت خود را برای خدمات رسانی به عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی آغاز خواهند کرد.

کد خبر 1021525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha