انقلاب فرصت بی نظیری برای نقش آفرینی جوانان کشور به وجود آورد

حق شناس گفت: انقلاب اسلامی فرصت بی نظیر برای نقش آفرینی منابع انسانی و جوانان کشور به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (یکشنبه 12 بهمن) در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (رحمه الله علیه) به کشور اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهادت و جانفشانی ملت ایران است و باید در ایام دهه فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب و جمهوری اسلامی را گرامی بداریم.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه باید بیاندیشیم که اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد امروز کشور چه شرایطی داشت، بیان کرد: امنیت مهمترین دستاورد هر کشور است و در هر کشوری که امنیت وجود نداشته باشد مشکلات فراوانی در آن کشور حاکم خواهد بود.

 

حق شناس به استقلال سیاسی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز اقتدار نظامی و امنیت کشور به گونه ای است که هیچ کشوری در منطقه توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و حتی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا بیان می کند که در رو به روی جمهوری اسلامی ایران می ایستد.

 

وی به اپیدمی کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امروز کشور توانسته به خوبی اپیدمی کرونا را مدیریت کند و این در حالی است که بسیاری از کشورها برای مقابله با کرونا با مشکل رو به رو بودند.

 

استاندار گلستان به ارتقاء سطح علمی کشور اشاره کرد و افزود: دستاوردهای علمی ما در کشور به گونه ای بوده که کشور نزدیک به چهل و دو سال در تحریم قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بی نظیری برای نقش آفرینی منابع انسانی و جوانان کشور به وجود آورده است، یادآور شد: امروز بسیاری از تجهیزات در بخش های مختلف به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می شود.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: امروز اقتصاد کشور از وابستگی به نفت فاصله گرفته است و با وجود تحریم ها و کاهش میزان صادرات نفتی توانسته روی پای خود بایستد.

 

حق شناس افزود: در ایام دهه فجر پنج هزار و 700 میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و این در حالی است که در سال گذشته در این ایام سه هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

 

کد خبر 1021530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha