راه اندازی پویش «غمِ شاد»در آران و بیدگل

مسئول گروه جهادی جامعه کبیره آران و بیدگل از راه اندازی پویش خرید گوشی‌های اندروید برای دانش آموزان بی بضاعت با عنوان «غمِ شاد» در این شهرستان خبر داد.

«امیرحسین عنایتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته سبب تعطیلی مدارس و ادامه روند آموزش به صورت غیر حضوری شد و به منظور پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، شبکه مجازی آموزشی شاد راه اندازی و جایگزین آموزش حضوری شد.

 

مسئول گروه جهادی جامعه کبیره آران و بیدگل افزود: متاسفانه توان کم مالی برخی خانواده‌ ها در تهیه گوشی هوشمند یا تبلت سبب شده برخی دانش آموزان برای دسترسی به کلاس های درسی خود با مشکل مواجه شده و از آموزش های مجازی عقب بمانند. 

 

عنایتی افزود: بر همین اساس پویش «غمِ شاد» به همت گروه جهادی جامعه کبیره آران و بیدگل با همکاری آموزش و پرورش، دارالقرآن امام خمینی(ره) و خیرین شهرستان به منظور تهیه گوشی همراه برای دانش آموزان بی بضاعت راه اندازی شده است.

 

این فعال فرهنگی بیان داشت: این پویش در ابتدا در بین همکاران آموزش و پرورش آران و بیدگل رقم خورد اما بلافاصله این حرکت انسان دوستانه از سطح مجموعه آموزش و پرورش فراتر رفت و از سوی مردم و مراکز مردم نهاد، مبالغی جمع آوری شده و چندین خانواده تحت پوشش قرار گرفتند.


عنایتی گفت: خیرین، فرهنگیان و اولیای بزرگوار می توانند با در اختیار قرار دادن نذورات خود به صورت کمک نقدی یا اهدای گوشی های دسته دوم که قابلیت اتصال به شبکه اجتماعی شاد دارد، این پویش را یاری کنند تا نیاز دانش آموزان بی بضاعت در این زمینه رفع شود.

 

وی با اشاره به اینکه نیاز دانش آموزان بی بضاعت برای دسترسی به آموزش مجازی جدی است، افزود: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه این پویش در اینستاگرام به نشانی gham_e_shad مراجعه و در این پویش شرکت کنند./

 

کد خبر 1021531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha