حل مشکلات اقتصادی در ولایتمداری و بیعت عملی آحاد مردم و مسئولان است

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر ضرورت پیوند با امامت و ولایت گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در ولایتمداری و بیعت عملی همه آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» صبح امروز (۱۲ بهمن) در مراسم نمادین سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مرکز استان اظهار کرد: تامین نیازهای مادی و روحی خواسته بشر است برای این منظور همه اقداماتی که در دنیا انجام می شود تلاش برای دستیابی به این نیازهای مادی و معنوی زندگی است.

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه اما متاسفانه بشریت به مفهوم و برنامه ای که تمام نیازهای آنان را تامین کند تاکنون نرسیده است چون راه درست را نرفته اند، افزود: اما اگر به خالقی که فلسفه آفرینش را مبتنی کرده بر اینکه رحمت خود را در ابعاد مختلف، تام و تمام برای شما به اجرا بگذارد، می رفتند به این هدف خود دست می یافتند.

 

وی ادامه داد: در کوران جاهلیت اولی به عنوان سفیر الهی بزرگترین و کامل ترین کلام را آورد و در قرآن خداوند می فرماید:«یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ».

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دشمن، مأیوس ساختن او است و این در گروه جریان تشکیل حکومت اسلامی است، عنوان کرد: تشکیل حکومت اسلامی ضروری و زمینه‌ساز تحقق حقایق بعثت است و امروز نظام اسلامی ایران عَلَم واقعی به قرآن در اصول و امهات را دنبال می کند.

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب روز قرآنی و اسلام ناب و اهل بیتی(ع) است و رضایت خداوند از آنان بزرگترین ویژگی انقلابیون است.

 

وی نزول سکینه‌ی الهی بر جامعه‌ی اسلامی را یکی از نعمت های بزرگ دانست و گفت: امروز امن ترین کشور دنیا و قلوب را انقلابیون و پیروان جبهه مقاومت اسلامی دارند و این نور امت و لایت است که آرامش می دهد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم را رنج می دهد اشاره و اظهار کرد: حل این مشکلات در ولایتمداری و بیعت عملی همه آحاد مردم و مسئولان است.

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و تنها راه آنان توبه و یا فرار است و به هیچ عنوان امکان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.

 

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی و  حرکت عدالت خواهی مردم دنیا، بیان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان پرچمدار عدالت خواهی و مقابله با ظلم در دنیا مطرح است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر ضرورت پیوند با امامت و ولایت، تصریح کرد: هدف از انقلاب اسلامی و حاکمیت الهی وصول به نقطه اوج قله عالم، فرج حضرت مهدی آل محمد(عج) است.

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با انتقاد از جریان های نفاق و نفوذ در داخل کشور، گفت: امیدواریم ملت مقتدر ایران اسلامی با روشن بینی و هوشیاری امر بزرگ خداوند در حاکمیت انسان های مومن را جدی بگیرند و مسئولان نیز در انتصاب مدیران همکار خود با نهایت حساسیت و دقت عمل کنند.

 

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در خراسان‌ جنوبی آغاز شد. به همین مناسبت بیش از چهار هزار عنوان ویژه برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی برای بزرگداشت دهه فجر ۹۹ در خراسان جنوبی تدارک دیده شده است.

 

 

 

کد خبر 1021611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha