برنامه های دهه فجر انقلاب در جهرم تشریح شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی متعددی در شهرستان جهرم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های این ایام در شهرستان جهرم پرداخت و گفت: برنامه نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن در فرودگاه جهرم، نواختن زنگ انقلاب اسلامی در پایگاه های مقاومت بسیج، آذین بندی ادارات، گلباران قبور شهدا و برگزاری کارگاه سبک زندگی در فضای مجازی از برنامه های نخستین روز از دهه فجر انقلاب در شهرستان جهرم است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: حضور مسئولان در بخش «سیمکان» و بررسی مسائل و مشکلات این منطقه، افتتاح اقامتگاه بوم گردی در روستای «جرمشت»، افتتاح روکش آسفالت محور روستایی «براک» و «ایدویه»، افتتاح پروژه آبرسانی به منطقه عشایری غرب چارطاق و افتتاح 2 باب آب انبار در منطقه عشایری «دهلیزه» و «کلاکلی» برنامه های دومین روز از دهه فجر در شهرستان جهرم را تشکیل می دهد.

 

وی با اشاره به برنامه های سومین روز از دهه فجر انقلاب در جهرم، خاطرنشان کرد: افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی جهرم، بهره برداری از چاه تامین آب شرب شماره سه «محمدآباد»، افتتاح واحد سورتینگ و بسته بندی میوه و سردخانه و نشست کتابخوان مدرسه ای متناسب با دهه فجر، ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن به صورت مجازی از جمله این برنامه ها است.

 

به گفته فرماندار ویژه شهرستان جهرم، اجرای برنامه طرح «شهید سلیمانی» در سطح شهر و توزیع ماسک بین اصناف و شهروندان، دعوت از خانواده شهدای انقلاب اسلامی جهت خاطره گویی به صورت مجازی و نقل وصیت نامه شهدا در فضای مجازی برنامه های روز چهارم دهه فجر انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه در روز پنجم این دهه، مسئولان با حضور در بخش «کردیان» به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه می پردازند، عنوان کرد: بهره برداری از پکیج خورشیدی منطقه عشایری «قلعه تبر»، بهره برداری از آب انبار و پکیج خورشیدی منطقه «مخک»، افتتاح واحد تولید زغال صنعتی و افتتاح شبکه روشنایی شهرک صنعتی از برنامه های اجرایی در منطقه «کردیان» است.

 

شفیعیان به دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم اشاره کرد و افتتاح واحد کنستانتره مرکبات و رب گوجه فرنگی، افتتاح واحد تولیدی کلوچه و کیک خرمایی، افتتاح ترمینال جدید فرودگاه جهرم، آبرسانی به پردیس دانشگاه جهرم، افتتاح آزمایشگاه سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، افتتاح شعبه اسلحه و مهمات، پایگاه سلامت غدیر، ساختمان هواشناسی فرودگاه و... را از جمله برنامه هایی دانست که با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری نشست های روشنگری، نورافشانی، خاطره گویی از شهدای انقلاب و... را جمله برنامه های فرهنگی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان برشمرد.

 

 

کد خبر 1021622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha