تشریح برنامه های کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در دهه فجر

زارعی از اجرای ۶ برنامه محوری در دهه فجر امسال به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا برنامه ها با محوریت فضای مجازی و با دربرگیری افراد بیشتری در فضای مجازی اجرایی شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: دهه فجر، دهه شکوفایی انقلاب اسلامی است و امسال در چهل و دومین سالگرد انقلاب تلاش داریم تا در این راستا بیش از پیش موفقیت حاصل شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر با تشریح برنامه های دهه فجر افزود: تلاش داریم تا برنامه ها با محوریت فضای مجازی و با دربرگیری افراد بیشتری در فضای مجازی اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای 6 برنامه محوری در دهه فجر امسال به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در دستور کار است که 10 شب 10 مسجد، دهه فجر دهه ترویج فرهنگ خمینی، تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا و تقدیر ازافراد و اثرگذاران انقلاب، معرفی کتاب انقلابی و مسابقه عکس فرزند انقلاب از برنامه های ما در دهه فجر است.

 

زارعی گفت: در برنامه 10 شب 10 مسجد تلاش داریم که در هر شب یک مسجد شهرستان و یا مطرح کشوری دارای کانون هستند معرفی می شود و در اجرای برنامه دهه فجر دهه ترویج فرهنگ خمینی کبیر هم 10 شب قسمتی از بیانات امام خمینی(ره) در مورد مسجد، دین و فرهنگ در فضای مجازی  بارگذاری می شود.

 

وی اضافه کرد: در معرفی کتاب انقلابی هم در 10 روز دهه فجر یک عنوان کتاب با موضوع انقلاب معرفی می‌شود و تلاش شده که کتاب ها از نویسندگان شهید باشند و یا شخصیت ها و مسابقه عکس فرزند انقلاب در روز 22 بهمن از 2 تا 12 سال برگزار می شود و خانواده ها در منزل عکس بگیرند و از 6 نفر تجلیل می شود که مسابقه شهرستانی است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر یادآور شد: تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا و تقدیر ازافراد و اثرگذاران انقلاب هم در کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در طول دهه فجر اجرایی می شود تا سهم‌مان نسبت به انقلاب و اسلام ادا شود.

کد خبر 1021630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha