۲۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود

کلانتری گفت: همزمان با آغاز چهل و سومین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه های مختلف در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۲ بهمن) با حضور در بخش خبر صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع این تعداد ۲۱۴ طرح افتتاح می شود و ۳۶ طرح هم کلنگ زنی خواهد شد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار طرح های اقتصادی و عمرانی دهه مبارک فجر در استان را ۱۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان اشتغال زایی این تعداد طرح سه هزار و ۸۵۲ نفر است. 
 

وی یادآور شد: بیشتر این طرح ها در حوزه های آموزش، درمان، راه، ورزش و اماکن اداری است.
 

کلانتری افتتاح مرکز بستر درمانی ۱۰ تختخوابی شهرستان لنده، بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی، بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان باشت را از مهم ترین طرح های افتتاحی حوزه بهداشت و درمان در دهه فجر بیان کرد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند اجرایی مطلوب ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در سطح استان، گفت: در دهه فجر دو هزار واحد از این تعداد واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.
 

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود تا پایان دولت دوازدهم یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی باقی مانده به بهره برداری برسد.
 

کلانتری تاکید کرد: در صورت بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی در سال آینده یک هزار و ۵۰۰ واحد به سهمه استان برای اجرا در سال ۱۴۰۰ اضافه خواهد شد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این استان، اظهار کرد: این استان جز چهار استان برتر در افزایش شاخص های اعتباری است.
 

وی گفت: هم اکنون هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف در این استان در دست اجراست و با حمایت دکتر نوبخت تخصیص اعتبار ویژه به طرح های اولویت دار و اقتصادی استان مصوب شده است.

کد خبر 1021643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha