رژه شناورها و قایق های دریایی در آستارا

همزمان با سالگرد لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی رژه شناورها و قایق های دریایی در نوار ساحلی شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با سالگرد لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی رژه شناورها و قایق های دریایی در نوار ساحلی آستارا با نظم و انسجام خاصی برگزار شد.

 

در این برنامه که با مشارکت ناوچه ها، قایق ها و شناورهای نیروی دریایی و مرزبانی برگزار شد، همچنین بوق کشتی های مستقر در مجتمع بندری آستارا به صدا در آمد.

 

در نخستین روز از دهه فجر همچنین جمعی از شهروندان، مسئولان محلی و خانواده های معظم شهدا به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور در مزار شهدا با آرمان های بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

 

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید علی انصاری از دیگر برنامه های روز نخست ایام الله دهه فجر در بندر آستارا بود.

 

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید علی انصاری با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف رسیده ایم.

 

امام جمعه بندر آستارا به پیشرفت های کشور در حوزه های علمی اشاره کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب در زمینه های علمی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته ایم.

 

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب توسط رسانه ها، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد نظام عزت، استقلال و اقتدار کشور است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا رمز موفقیت کشور را در گروی ایستادن روی پای خود و تکیه به توانمندی های داخلی دانست و خاطرنشان کرد: باید به توانمندی های داخلی تکیه کنیم و به بیگانان چشم نداشته باشیم و جوانان این مرز و بوم در طول عمر انقلاب بارها نشان داده اند که بدون توجه به بیگانگان و آمریکا نیز می توان به پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف دست یافت.

کد خبر 1021676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha