بخش اورژانس بیمارستان فهرج با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

دکتر نمکی گفت: افتتاح بخشی از بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج مایه خوشحالی است و این بیمارستان نسبتاً تجهیز است و امکانات لازم برای آن فراهم شده است.

به گزارش شبستان خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر سعید نمکی، یکشنبه(۱۲ بهمن) در جریان سفر به شهرستان بم به منظور افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی در ارتباط ویدیوکنفرانس با شهرستان فهرج و آیین افتتاح بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان سخنانی بیان کرد.

 

 

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جای جای کشور را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: افتتاح بخشی از بیمارستان 32 تختخوابی فهرج مایه خوشحالی است و این بیمارستان نسبتاً تجهیز است و امکانات لازم برای آن فراهم شده است.

 

 

وی با بیان اینکه به زودی تمام بخش‌های این بیمارستان فعال خواهد شد؛ از استاندار کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های شرقی در مجلس، فرماندار و مسئولان شهرستان قدردانی کرد.

 

 

دکتر جان‌بابایی،  معاون وزیر بهداشت هم گفت: شهرستان فهرج پیش از این تنها یک مرکز بهداشتی و درمانی داشته و با دستور وزیر بهداشت طی دو سال اخیر تکمیل و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی فهرج در دستور کار قرار گرفت.

 


وی ادامه داد: مجموع هزینه‌کرد این بیمارستان 40 میلیارد تومان است که 25 میلیارد تومان هزینه ساخت و حدود 15 میلیارد تومان صرف تجهیز این بیمارستان شده و به زودی خدمات تخصصی به ویژه رشته‌های داخلی، اطفال و زنان و دیالیز در این مرکز بیمارستانی فعال می‌شوند.

 

دکتر جان بابایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار پزشک متخصص از بم در بیمارستان فهرج صورت گرفته و در توزیع جدید نیروی انسانی، متخصص ثابت برای این مرکز گذاشته می‌شود؛ اعلام کرد: خدمات تخصصی زنان، داخلی و اطفال از هفته آینده در این بیمارستان شروع می‌شود.


 

کد خبر 1021721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha