انقلاب اسلامی چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: انقلاب اسلامی چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار است که موجب تجدید حیات دین و معنویت در جامعه ایران شد و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

ایام شوق‌آفرین دهه فجر، پاینده‌ترین جشن غرور و بالندگی ملت بزرگ ایران و یادآور راهبری‌های حیات‌بخش رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تجلی ایثار و فداکاری مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است.

چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقارن آن با میلاد اسوه آفرینش حضرت فاطمه زهرا(سلام‌‌الله‌علیها) و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را مایه شادکامی دانسته و این ایام را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف، شهیدپرور و انقلابی شهرستان پیشوا تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم، با تداوم مجاهدت‌های دلیرانه مردم عزیز در میدان‌های گوناگون و با بسط وحدت، همدلی، اعتمادافزایی و امیدآفرینی سهم خود را در توسعه، پیشرفت و آینده روشن نظام‌جمهوری اسلامی به نحو مطلوبی ترسیم‌ نماییم.

حسین عباسی

فرماندار شهرستان پیشوا

کد خبر 1021762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha