جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام کیانی با برشمردن برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این کانون فرهنگی هنری مسجد، گفت:جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام« سعید کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد در محله کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الاقصی خرم آباد افزود: جشن بزرگ گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد در پارک آشتیانی محله کوی فلسطین خرم آباد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این جشن بزرگ با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می شود، افزود: در این مراسم از جمعی از خانواده های شهدای استان تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام کیانی افزود: سخنرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از نفرات برتر و اجرای سرودهای انقلابی با حضور گروه سرود مسجد از دیگر برنامه های جانبی این جشن بزرگ است.

 

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود،  بیان کرد: تلاش شده است از بستر فضای مجازی برای برگزاری برنامه ها بهره گرفته شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الاقصی خرم آباد اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت نهادینه سازی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد:یام الله دهه فجر یادآور حماسه بزرگی است که مردم متدین و شریف ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند و باید دستاوردهای این انقلاب برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام کیانی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خاطرات، آرمان‌ها و ارزش‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها است.

 

کد خبر 1021795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha