بیمارستان و تصفیه خانه شهر جدید شهر هشتگرد تعیین تکلیف می شود

شهبازی با اشاره به اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام در استان البرز گفت: بیمارستان و تصفیه خانه شهر جدید شهر هشتگرد تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای مسکن استان البرز که یکشنبه ۱۲ بهمن با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در سالن شهدای دولت برگزار شد گفت: صدور پایان کار و ارائه خدمات به مسکن مهر از اولویت های استانداری البرز در بحث مسکن است.

 

استاندار البرز افزود: کمتر از یک هزار مسکن مهر در سطح استان البرز نیمه تمام است و مابقی این طرح ملی طی چند سال اخیر به سرانجام رسیده است.

 

وی با اشاره به مهاجرپذیری در استان البرز ادامه داد: تعیین تکلیف بیمارستان و تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد از جمله اقداماتی است که در دست اقدام است.

 

وی اظهار کرد: تسریع و تأمین زیرساخت های اساسی برای شهروندان البرزی از جمله اهداف و برنامه هایی است که اهتمام ویژه ای برای آن وجود دارد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات در جریان تکمیل مسکن مهر در استان البرز تحت بررسی و انجام است و انتظار می رود تا پایان دولت تدبیر و امید اقدامات موثر دیگری در این رابطه انجام شود.

 

 

 

کد خبر 1021865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha