شعر و شاعری در حوزه اهل بیت (ع) بعد از پیروزی انقلاب رویش داشت

صابر گفت: دوران انقلاب اسلامی دوران رویش های شعر و شاعری در حوزه اهل بیت(ع) است و تمامی متون و محتوای تولید شده در عرصه مدح اهل بیت و قیام سیدالشهدا(ع) تا قبل از پیروری انقلاب با محتوای تولید شده بعد از انقلاب برابری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن صابر» در محفل شاعران و ذاکران آئینی و انقلابی که همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) و ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  به همت محفل ادبی رواق ادب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با همکاری سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: جامعه مداحان استان باعث افتخار خراسان رضوی در سطح کشور هستند.

 

فرمانده پایگاه بسیج مداحان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به جایگاه و اثر بخشی شعر در جامعه بیان کرد: بخشی از گفتمان اسلام و شیعه و انقلاب اسلامی، برگرفته از شعر و متون ادبی شاعران وادبای کشور است.

 

وی دوران انقلاب اسلامی را دوران رویش های شعرو شاعری در حوزه اهل بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: تمامی متون و محتوای تولید شده در عرصه مدح اهل بیت و قیام سیدالشهدا(ع) تا قبل از پیروری انقلاب با محتوای تولید شده بعد از انقلاب برابری می کند.

 

صابر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تولید محتوا با موضوع مکتب سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد.

 

در ادامه محمدجواد غفورزاده(شفق) شاعر نام آشنای خراسانی نیز در این مراسم از حضور در جمعی شاعرانه در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) ابراز خرسندی کرد و اشعاری با موضوعات میلاد حضرت زهرا(س)،انقلاب اسلامی و جایگاه کتاب و کتابخوانی قرائت کرد.

کد خبر 1021885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha