انقلاب اسلامی یک نهضت الهی بود

صابر با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نهضت الهی بود، گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم، رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و عنایات خداوند توانسته است به قله های رفیع عزت و عظمت دست پیدا کند و مسیر خود را با قدرت پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(یکشنبه، ۱۲ بهمن) در جشن انقلاب که در حسینیه ولایت بازار ساحلی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد با تبریک دهه فجر اظهارکرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف همچون علمی، پزشکی، نظامی، اقتصادی و ... رسیده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه با بیان اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: امروز شاهد هستیم قدرت های بزرگ در برابر اراده مردم ما چقدر ناتوان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نهضت الهی بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم، رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و عنایات خداوند توانسته است به قله های رفیع عزت و عظمت دست پیدا کند و مسیر خود را با قدرت پیش ببرد.

 

صابر گفت: انقلاب اسلامی ما بر خلاف بسياری از انقلاب های ديگر نه با هدف های مادی بلكه به منظور اصلاح امور و دستيابی به ارزش های الهی و معنوی تحقق يافت.

 

وی با بیان اینکه بازاريان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در میدان های حساسی همچون انتخابات نقش مهمی ايفا کرده و می کنند، افزود: بازاریان در شرایط کنونی نیز باید با خريد و فروش كالاهای داخلی، سهم خود را در رونق اقتصاد ملی ايفا كنند.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان کرد: بازاریان در اجرای محدودیت های کرونایی به خوبی همکاری کردند و بدون مشارکت آنها تغییر وضعیت کرونا از نارنجی به زرد امکانپذیر نبود.

 

کد خبر 1021913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha