افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز  حسینی صدر در خوی

مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز حسینی صدر با حضور مدیر کل نوسازی آموزش و پرورش استان در اولین روز از دهه مبارک فجر در خوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، در اولین روز از دهه مبارک فجر مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز توسط فرماندار و با حضور مدیرکل نوسازی آموزش و پرورش استان در خوی افتتاح شد .

این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۱۴۴۰ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال احداث شده است .

 «عباسی» فرماندار خوی امروز(12بهمن) در مراسم افتتاح این مدرسه بعداز تبریک ایام اله دهه مبارک فجر گفت: خوی شهرستان اخلاق و اخلاق محوری است و حضور خیرین مدرسه ساز در عرصه مدرسه سازی این واژه مقدس اخلاق را به اوج رسانده که شهرستان خوی در عرصه مدرسه سازی پیشرو ترین شهرهای منطقه می باشد .

وی افزود :  ۷۰ درصد از آیات قرآن در زمینه اندیشه، افکار و علم بیان شده است وبه همین دلیل ارزش مدرسه سازی از جایگاه بلندی برخوردار است و باید از زحمات خیرین مدرسه ساز که سرمایه خود را در راه تولید علم و دانش که سرآغاز اخلاق انسانی میباشد تشکر و قدردانی نماییم .

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه عدالت یکی از دستورات قرآنی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد از خیرین مدرسه ساز خواست در امر مدرسه سازی دانش آموزان روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته را مورد توجه خاص قرار دهند و در روستاها نیز مدرسه سازی نمایند .

فرماندار خوی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سراسر جهان یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل پیشرفت شهرها و جوامع خبرنگاران و رسانه می باشد از خبرنگاران و اصحاب رسانه می خواهیم با انعکاس اخبار کار خداپسندانه خیرین مدرسه ساز به نسل های جدید جامعه ، بچه های امروزی که گردانندگان فردای جامعه خواهند بود انجام کار مدرسه سازی را یاد داده تا آنها نیز در آینده مدرسه سازی را سرلوحه کارهای خداپسندانه خود قرار دهند .

لازم به ذکر است، دراولین روز از دهه مبارک فجر همزمان با سراسرکشور با حضور فرماندار ویژه شهرستان خوی و اعضای شورای اداری زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه صدیقه کبری (س)  بصدا درآمد و  مراسم رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر در خوی برگزار شد.

کد خبر 1021943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha