عرضه ۳۵۰ عنوان کتاب از سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاب

مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران امسال ۳۵۰ عنوان کتاب عرضه کرده بود که همگی با استقبال زیادی مواجه شدند.

سیدغلامرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص فعالیت های سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب امسال تلاش کردیم آثاری از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ارایه شود که طبق دستورالعمل برگزاری نمایشگاه کتاب های بودند که از سال 92 تاکنون منتشر شده بودند.

 

وی افزود: انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران امسال 350 عنوان کتاب عرضه کرده بود که همگی با استقبال زیادی مواجه شدند.

مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطر نشان کرد: به عنوان ناشر حوزه علوم انسانی و اسلامی سفارش های قابل توجهی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران داشتیم و مهمترین نکته در نمایشگاه کتاب تهران امسال این بود که عمده سفارش ها خارج از مراکز استان ها و یا شهرستان هایی که دسترسی به کتاب و کتابفروشی سخت تر بود صورت می گرفت.

حسینی اذعان داشت: مزیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شیوه مجازی دسترسی خرید کتاب را برای افراد و علاقه مندانی که از مراکز استان ها دور هستند را راحت تر کرد.

 

 

مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در خصوص پرفروش ترین کتاب های این پژوهشگاه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: عناوینی چون فقه و مصلحت؛ اعجاز بیانی قرآن؛ فقه و حقوق قراردادها؛ فلسفه حقوق در قرآن و منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای پرفروش ترین کتاب های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی درنمایشگاه مجازی کتاب تهران بودند.

وی در خصوص کتاب «منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)» گفت:«منظومه فکری حضرت آیت‎الله العظمی خامنه‌ای»، در چهار بخش نظام‌های بینشی، نظام‌های منشی و رفتاری، نظام‌های اجتماعی اسلام و اهداف اجتماعی اسلام تدوین شده است.

 

نمایشگاه مجازی کتاب تهران امسال با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه برگزارشد.

 

تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه مجازی کتاب ارائه شده‌ بودند با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف داشت. کتاب‌های داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه شد همچنین ارسال کتاب برای بازدیدکنندگان در اقصی نقاط کشور رایگان بود.

کد خبر 1021998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha