مشارکت غیرحضوری خیرین زنجانی در جشن نیکوکاری فراهم شده است

صفری از آغاز جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در استان زنجان خبر داد و گفت: امکان مشارکت غیر حضوری خیران زنجانی در جشن نیکوکاری فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تأمین بخشی از نیازهای خانواده های عزیز تحت حمایت در آستانۀ سال نو، جمع آوری کمک های مردمی در قالب مرحلۀ نخست برگزاری جشن نیکوکاری از ابتدای دی ماه آغاز شده و در همین راستا خیران زنجانی می توانند به صورت غیر حضوری در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

هدایت صفری با اشاره به آغاز مرحلۀ نخست جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری، گفت: به منظور تأمین بخشی از نیازهای خانواده های عزیز تحت حمایت در آستانۀ سال نو، جمع آوری کمک های مردمی در قالب مرحلۀ نخست جشن نیکوکاری از ابتدای دی ماه آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، جشن نیکوکاری امسال بیشتر به صورت غیر حضوری اجرا می شود افزود: به منظور مشارکت خیران در تأمین بخشی از هزینه های مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت در آستانه سال نو در قالب جشن نیکوکاری، کدussd  به شمارۀ #۰۲۴*۸۸۷۷*، نرم افزارهای سکه، ایوا و سنا برای پرداخت از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ به منظور واریز کمک ها از طریق درگاههای بانکی پیش بینی شده است.

 

صفری با اشاره به اینکه خیران زنجانی می توانند با استفاده از روش های بالا به صورت غیر حضوری در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند،ادامه داد: مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان زنجان نیز آماده دریافت کمک های خیران عزیز زنجانی در قالب جشن نیکوکاری بوده و برنامه ریزی شده است بهره گیری از منابع حاصل از برگزاری جشن نیکوکاری، به تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد در آستانۀ سال نو بسته معیشتی نقدی پرداخت شود.

 

کد خبر 1022074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha