دهه فجر خاستگاه طلوع یک تمدن جدید با نگاه و نگرش اسلام ناب محمدی بود

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: دهه فجر انقلاب خاستگاه طلوع یک تمدن جدید با نگاه و نگرش اسلام ناب محمدی بود که با رهنمودهای حکیمانه امام خمینی«ره» به انقلاب اسلامی منجر شد و با هدایت‌های مدبرانه امام خامنه‌ای در حال فتح قله‌های موفقیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پیامی آغار چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا

دهه فجر انقلاب خاستگاه طلوع یک تمدن جدید با نگاه و نگرش اسلام ناب محمدی بود که با رهنمودهای حکیمانه امام خمینی«ره» به انقلاب اسلامی منجر شد و با هدایت‌های مدبرانه امام خامنه‌ای در حال فتح قله‌های موفقیت است.

حال که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و بسیاری از انقلاب‌های معاصر دنیا به انحراف کشیده شده‌اند این انقلاب اسلامی ایران است که با وجود تمامی کارشکنی‌های استکبار جهانی گام‌های استوار خود را با سرعت و اقتدار بر می‌دارد تا آرمان‌های امام راحل، رهبری عظیم الشان و شهدای گرانقدرمان جاودانه بمانند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر بالاخص سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای سلامت، فرارسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سعادت و بهروزی مسئلت دارم.

کد خبر 1022121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha