آغاز انتخابات خانه مطبوعات در کرمانشاه

فاضلی زاد، گفت: انتخابات خانه مطبوعات در استان کرمانشاه بصورت آنلاین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، انتخابات خانه مطبوعات استان کرمانشاه امروز( ١٣ بهمن ماه) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۱۲ ظهر ادامه دارد.


بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و درراستای حفظ سلامت اعضا انتخابات بصورت آنلاین در فضای مجازی در حال برگزاری است و ١١۴ نفر از اعضای خانه مطبوعات فرصت  دارند تا نامزد موزد نظر خود را انتخاب کنند.


وی خاطر نشان کرد: در این انتخابات ٣٢ نفر برای جهت عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان کاندیدا شده اند که در پایان ۷ نفر به عنوان  ترکیب اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات استان  انتخاب  که در کنار این هفت نفر، دو نفر هم به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.

 

فاضلی زاد افزود: از ترکیب اصلی هفت نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان، دو نفر مدیرمسئول بوده، سه نفر خبرنگار هستند، یک نفر به نمایندگی از پایگاه های خبری و یک نفر هم به نمایندگی از نشریات سراسری حضور دارند.

 

وی اظهار کرد : در این دور از انتخابات با توجه به شیوع کرونا حضور نامزدها بسیار چشمگیر بود بطوریکه در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان برای دو عضو مدیرمسئول در هیات مدیره هفت نفر کاندیدا شده اند، برای سه عضو خبرنگار هشت کاندیدا و برای دو عضو نمایندگی پایگاه های خبری و نمایندگی نشریات سراسری نیز  هرکدام چهار نفر در این دوره کاندیدا شده اند  که تاساعت ۱۲ ظهر امروز نتیجه آرا مشخص و اعضای اصلی اعلام می شو ند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به نحوه شرکت در انتخابات خانه مطبوعات ، گفت:  اعضای خانه مطبوعات که شزایط شرکت در این انتخابات را دارند می توانند در این دوره انتخابات به سایت خانه مطبوعات مراجعه کرده و در رای گیری شرکت کنند.

 

وی در پایان گفت:  امیدواریم خروجی این انتخابات به نفع و صلاح اصحاب رسانه باشد و از زحمات اعضای قبل که  تا کنون تلاش و زحمت کشیدهاند قدردانی کرد.


 

کد خبر 1022139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha