دهه فجر یادآور روزهایی از جنس اتحاد و بصیرت

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در پيامي فرارسيدن ايام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در پيامي فرارسيدن ايام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبريك و تهنيت گفت. در متن پيام نادر ثناگو مطق آورده شده: اين ايام يادآور روزهايي از جنس بصيرت و اتحاد ملي است كه ولايتمداران ايران اسلامي توانستند تحت رهبري پيامبرگونه امام خميني(ره) و با كوتاه كردن دست شرق و غرب فصل جديدي را در تاريخ اين مرز و بوم رقم بزنند.

وي اضافه كرد: در واقع ايام الله دهه فجر تجلي دوباره روزهايي است كه مردمان ايران بزرگ با مجاهدت و ازخودگذشتگي توانستند، دست تمام مستكبران عالم را با از بين بردن پرده هاي ظلمت شرق و غرب از سر كشورمان كوتاه كرده و شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را محقق سازند.

ثناگو مطلق گفت: امروز نيز با گذشت ٤٢سال از عمر بابركت انقلاب اسلامي و با وجود تمام سنگ اندازي هاي دشمنان اين مرز و بوم، ايران عزيزمان بالنده تر و پويا تر از هميشه در راه توسعه و اعتلاي اسلام و انقلاب در حركت بوده و براي رسيدن به مقاصد عاليه خود هيچ گاه توقف نخواهد كرد.

وي ضمن گراميداشت ياد شهداي دوران انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان جهش توليدنامگذاري شده، ايرانيان پر افتخارتر از هميشه و تحت زعامت رهبر انقلاب و با گذر از تمام سدها برگ زرين ديگري بر تاريخ اين مرز و بوم حك و جلوه ديگري از اتحاد، همدلي و همبستگي خود را به نمايش خواهند گذاشت.

کد خبر 1022169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha