پرداخت آنلاین خسارت تصادفات تحولی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم است

بختیاری به طرح پرداخت آنلاین خسارت‌های زیر سه میلیون تومان در همان صحنه تصادف اشاره کرد و گفت: این طرح که برای اولین بار در کشور توسط بیمه ایران خوزستان ارائه شده شاهکاری عظیم و تحولی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم است.

«سید مجید بختیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه بیمه یک بنگاه خدمات مالی است اظهار کرد: ما یک زنجیره ارزش خدمات بیمه‌ای داریم و شبکه ای که این خدمات را توزیع می کند شامل حوزه شعبه و نمایندگان است و تعامل این دو باهم بسیار در نتیجه کار موثر خواهد بود.

 

مدیرعامل بیمه ایران کشور با اشاره به سفر دو روزه خود به استان افزود: جلسات موثری با همکاران، نمایندگان و انجمن صنفی نمایندگان در خوزستان راجع به مشکلات و مزیت های شرکت برگزار شد و نتایج این جلسات بسیار مفید بود و تا حدودی به رفع مشکلات استان کمک می‌کند.

 

وی نمایندگی های استان خوزستان را ۴۰۰ نمایندگی عنوان کرد و ادامه داد: در خوزستان نمایندگی‌ها و همکاران ما به خوبی عمل می کنند و مجموعه بزرگ و خوبی در خوزستان تشکیل شده است.

 

بختیاری با تاکید بر اینکه تعامل بین ستاد و شبکه اجرایی ضرورت جدی است بیان کرد: اگر این دو با هم در تعامل نباشد قطعا نتیجه زیادی نخواهیم دید و یکی از اهداف این سفر تعامل بین ستاد، واحد اجرایی و نمایندگان بود که در این خصوص بررسی ها صورت گرفت و در آینده می تواند مبنای برنامه ریزی برای بهبود قرار بگیرد.

 

وی به طرح ارائه شده توسط بیمه ایران خوزستان اشاره کرد و گفت: کار بسیار خوب و شاهکاری در بیمه ایران انجام شده چراکه سبک زندگی مردم عوض شده و به سمت اینترنت رفته است، پس در بیمه هم باید به سمتی برویم که این سبک زندگی را باور کنیم و خدمات خود را مبتنی بر آن داشته باشیم.

 

مدیرعامل بیمه ایران کشور ابراز کرد: کاری که بیمه ایران خوزستان برای اولین بار در کشور انجام داده بسیار کار شگفت انگیزی است به این صورت که اگر فرد در شهر دیگر دچار سانحه تصادف شد و زیر سه میلیون تومان خسارت دید می تواند در همان صحنه مدارک و عکس ماشین زیان دیده و مقصر را بدون مراجعه به اهواز ارسال کند تا از طریق یک بستر الکترونیکی پول به فرد پرداخت شود.

 

وی این طرح را یک تحول و بهبود در زمینه خدمات رسانی به مردم عنوان کرد و یاد آور شد: اگر این طرح جلوتر برود و مطمئن بشویم که رضایتمندی زیادی را ایجاد می کند و دشواری برای شرکت ندارد و مبلغ میزان خسارت آن را افزایش خواهیم داد.

 

کد خبر 1022188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha