دیدار با ۲۰ خانواده بدسرپرست با همت کانون امامزاده عبداالله ملایر

حبیبیان گفت: در ایام دهه مبارک فجر با همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید امامزاده عبدالله ملایر از ۲۰ تا ۳۰ خانواده بدسرپرست دیدار و سرکشی می شوند.

«شیرین حبیبیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله شهرستان ملایر همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: دیدار با سالمندان بدون سرپرست، دیدار با 20 خانواده بدسرپرست و کمک به آنها و معرفی همسران خانواده به کمپ ، برگزاری جشن انقلاب و سخنرانی از برنامه های اجرای کانون در ایام دهه مبارک فجر است.

 

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر  ملایر تاکنون  چندین نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر برگزار کرده ایم گفت برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  در حوزه های مختلف به ویژه  پیشگیری از مواد مخدر از جمله فعالیت های ما بوده است.


حبیبیان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با شیوع کرونا  فعالت های خوبی را در فضای مجازی  برگزار کرده ایم، گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر و ....از دیگر برنامه های ما در فضای مجازی است.


 وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف در طول سال ادامه دارد، گفت:  قرار است در اوقات فراغت کلاس های بازیگری ،نمایشنامه نویسی، عکاسی تئاتر مشاوره در حوزه آسیب‌های اجتماعی ،کلاس‌های قرآن و...... را داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1022233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha