افتتاح نمایشگاه کتاب «فجر فاطمی» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه فصلی کتاب با عنوان « فجر فاطمی» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با بیش از سه هزار عنوان کتاب خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه فصلی کتاب با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان در شهرستان آران و بیدگل گشایش یافت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی خواند و گفت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد دهه فجر و با همکاری انتشارات سالار اَلَموت، شورای اسلامی شهر، شهرداری و ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلی نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برپا شده است.

ضابطی افزود:  این نمایشگاه فصلی در قالب سه هزار عنوان کتاب با ۱۵ هزار جلد کتاب در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، تاریخی، مذهبی، کودک و نوجوان ، داستان، رمان های تاریخی و ادبیات است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرتان آران و بیدگل با اشاره به اینکه کتاب های این نمایشگاه از ۱۰ تا ۴۲ درصد تخفیف به فروش می رسد گفت: این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن ماه در مصلی نماز جمعه واقع در میدان سردار شهید سلیمانی برای بازدید عموم دایر است.


ضابطی تاکید کرد: همشهریان برای حضور و بازدید از نمایشگاه تمام ضوابط و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

کد خبر 1022317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha