راه حل بی‌اثر کردن تحریم‌ها و عبور از مشکلات، استفاده از نخبگان است

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی در هنگام خروج آمریکا از برجام با ایران همکاری نکرده اند گفت: راه حل بی اثر کردن تحریم‌ها و عبور از مشکلات، استفاده از نخبگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن) در مراسم تشییع سه شهید تازه تفحص شده دزفول اظهار کرد: این شهدای والامقام تقوای الهی را پیشه کردند و باید ضمن حفظ مقام و جایگاه آنان به این شهدای گران‌قدر ادای احترام کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان سردار سلیمانی و دانشمند فخری زاده افزود: راه شهدا همچنان ادامه دارد و می‌بینیم دشمن از ترویج فرهنگ شهادت و ایثار هراس دارد.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با مشکلات متعددی مواجه بوده که به برکت خون شهدا سال به سال بر مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران در برابر مشکلات افزوده و بی‌شک از این روزهای سخت نیز با سربلندی خارج خواهیم شد.

 

امام جمعه اهواز تصریح کرد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس توانستند با مولفه‌هایی از قبیل مجاهدت، مقاومت، خلاقیت و اتحاد بر دشمن پیروز شوند و امروز هر چه داریم بخاطر مجاهدت‌ها و ایثار دوران دفاع مقدس است.

 

وی ایران را کشوری سرشار از نخبگان دانست و خاطر نشان کرد: جوانان نخبه ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن دارند و باید با استفاده از نخبگان از مشکلات عبور کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی فرد نگاه برخی افراد در داخل کشور به اروپا و غرب جهت حل مشکلات را باعث ناامیدی نخبگان دانست و ابراز کرد: متاسفانه شیفتگان تمدن غرب و غرب گراها  تصور می‌کنند انقلاب اسلامی توانایی داشتن اقتدار و استقلال را ندارد حال آنکه در این سال ها اقتدار جمهوری اسلامی همواره به دنیا ثابت شده است.

 

وی با اشاره به موضوع تحریم‌ها عنوان کرد: راه برداشتن تحریم‌ها اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان است اما عده ای به بهانه تحریم‌ها دنبال باز کردن باب مذاکره هستند که ملت ایران مذاکره مجدد را نمی‌پذیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سخنان رهبری یاد آور شد: رهبری بارها فرموده‌اند در سایه مذاکره از این تنور هیچ چیزی برای مردم ایران گرم نخواهد شد که همین اتفاق نیز افتاد و به گفته مسئولان، اروپایی‌ها حتی یک درصد با مسئولان نظام جمهوری اسلامی همکاری نکردند.

 

کد خبر 1022321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha