بیش از ۹۰۰ نفر تحت پوشش بنیاد نخبگان استان یزد هستند

کلانتر با اشاره به حمایت های مختلف از نخبگان در راستای معرفی استعدادها گفت: بیش از ۹۰۰ نفر تحت پوشش بنیاد نخبگان استان یزد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید مهدی کلانتر» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: اساس و هدف شکل گیری بنیاد نخبگان، فراهم کردم مسیر برای نخبگان کشور است و ما در استان سعی کرده ایم این وظیفه را به خوبی دنبال کنیم.

وی افزود: الان زمانی است که نیروی انسانی بر ماشین غلبه پیدا می کند و بنیاد نخبگان نیز سعی دارد بتوانیم نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده را تربیت کرده و به جامعه معرفی کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد بیان کرد: شناسایی، هدایت به سمت استعداد خود و توانمند سازی با ایجاد فرصت به عنوان عملکردهای بنیاد نخبگان است که برای رسیدن به این هدف یک سری عملکردها را نیز دنبال می کنیم.

کلانتر بیان کرد: طرح هایی مانند شهید احمدی روشن، هسته های دانشجویی، طرح دانش آموزی شهاب از جمله این طرح ها برای شناسایی و معرفی نخبگان است که در دوره های مختلف انجام می شود.

وی گفت: در استان یزد حدود 900 تا 1000 نفر تحت پوشش بنیاد نخبگان هستند و ما سعی کرده ایم از آنها حمایت کنیم و سعی کرده ایم در راستای معرفی آنها به بخش هایم ختلف گام برداریم.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد بیان کرد: برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم بانک جامعی از اطلاعات نخبگان استان یزد تهیه کنیم و ظرفیت های آنها را به بخش های مختلف معرفی کنیم.

در ادامه این مراسم نیز محمود سلطانی از نخبگان استان و رئیس هیات مدیره شرکت آدرین الکتریک در خصوص فعالیت خود در استان و فعالیت خود از ابتدای مطالبی را ارائه کرد و گفت: تنها راه موفقیت من تلاش خودم بوده است و اگرچه در ابتدای کارم به یک موتورسیکلت در ادارات مختلف رفتم و طرح هایم را توضیح دادم اما هیچ کمکی به من نکردند و این خودم بودم که توانستم به موفقیت دست پیدا کنم.

 

کد خبر 1024225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha