بخش خواهران مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در استان مرکزی برگزار شد

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کارو تلاش و خانواده‌های آنان در استان مرکزی برگزار شد.

«محمد تقی آبایی هزاروه» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بر تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر بخش خواهران چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش کشور برگزار شد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه از استان مرکزی خانم ها اعظم رباط میلی در رشته حفظ کل، عادله شیخی در رشته قرائت، نادره محمودی در رشته حفظ 10 جزء، فاطمه نوروزی در رشته حفظ 20 جزء و شیما احمدی در رشته حفظ کل شرکت کردند، افزود: امید است با برگزاری این دوره از مسابقات بتوانیم گامی موثر در راستای تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ادامه داد: نتیجه این مسابقات در پایان بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش کشور در بخش برادران نیز در روزهای ابتدای بهمن ماه برگزار شده است، ادامه داد: امید است شاهد کسب رتبه های برتر از سوی این عزیزان و درخشش فرزندان این استان در مسابقات قرآن باشیم.

کد خبر 1022368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha