آیت الله علوی بروجردی بر پیکر آیت الله نظری نماز اقامه کرد

آیت الله «سیدمحمدجواد علوی بروجردی» (مدظله العالی) از مراجع تقلید بر پیکر آیت الله «عبدالله نظری خادم الشریعه» بنیان گذار غدیریه در ایران اقامه نماز کرد و بعد از آن پیکر وی در حیاط بیت این عالم پارسا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله «عبدالله نظری خادم الشریعه» عصر امروز(13بهمن) از مسجد جامع ساری به سمت خیابان های انقلاب، جهموری و شیخ طبرسی به صورت خودرویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران، آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مراجع، جمع زیادی از شاگردان، طلاب و عموم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

آیت الله «سیدمحمدجواد علوی بروجردی» (مدظله العالی)  از مراجع تقلید بر پیکر بنیان گذار غدیریه در  ایران اقامه نماز کرد و بعد از آن پیکر وی در حیاط بیت این عالم پارسا به خاک سپرده شد.

 

این گزارش می افزاید:صبح امروز پیکر پاک آیت الله نظری خادم الشریعه با حضور خیل علاقه مندان به ساحت مقدس روحانیت و مرجعیت در زیراب سودکوه، زادگاه این عالم ربانی تشییع شد.

 

به گزارش شبستان، آیت الله العظمی علامه حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه،‌ زعیم حوزه علمیه مازندران و بنیان گذار غدیریه در  ایران، سال 1311 هجری شمسی در شهرستان سوادکوه استان مازندران به دنیا آمد. این عالم مجاهد و پارسا که از یکشنبه چهارم بهمن ماه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود (۱۲بهمن) در سن 88 سالگی به دیدار معبود خود شتافت.

کد خبر 1022401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha