کاهش آمار بیماران کرونایی، موجب غفلت ما نشود

حجت الاسلام سعادت فر با تاکید بر حساس بودن شرایط کنونی به دلیل شیوع کرونا گفت: مبادا کاهش آمار بستری و فوتی‌ها موجب غفلت و عادی پنداری مردم نسبت به این بیماری خطرناک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام رضا سعات‌فر » در دیدار با فرماندار و جمعی از مسپولان ادارات که به مناسبت دهه فجر در دفتر امام جمعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد افزود: همه باید همچنان با جدیت، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر افزود: پروژه‌هایی که این روزها در شهرستان افتتاح می‌شود به برکت نظام اسلامی و همت و همدلی مردم و مسوولان است.

 وی اظهارکرد: مسوولان باید قدردان جوانان شجاع دوران انقلاب و خون پاک شهدا هشت سال دفاع مقدس باشند که با خلوص نیت و قلبی پاک در راه تحقق پیروزی انقلاب و در میدان‌های خون و عزت و شرف از ناموس و خاک ایران اسلامی‌دفاع کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب بیان کرد: نباید مسایل سیاسی با اسلام و نظام یکی شود و بدانیم اگر انقلاب و نظام اسلامی نبود هیچ یک از این اقدامات انجام نمی‌شد و  این‌ها تجلی اراده خدمت به مردم در نظام اسلامی است.

وی از مردم به عنوان همراهان انقلاب یاد کرد و افزود: این مردم، مردم شایسته‌ای هستند و هموار به عملکرد مسوولان اعتماد دارند بنابراین باید قدر ولی نعمتان را دانست و از این لحظه به بعد دوچندان برایشان خدمت کرد.

امام جمعه بافق ادامه داد: تمام مدیرانی که تا کنون برسرکار آمدند از بطن نظام و مردم بودند، مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند چرا که این مردم ما را به اینجا رساندند.

وی با اشاره به تبیین ویژگی کارکنان و مدیران در نامه ۵۳ نهج البلاغه از منظر امام علی(ع) به مالک اشتر تصریح کرد: از جمله اهداف و امیدهای مدیران در نظام اسلامی، شهادت است که یکی از اصول دستیابی به آن علاوه بر اینکه مدیر و مسوول خود را خدمت گزار مردم می‌داند، باید بر رعایت حق الناس نیز تقدم داشته باشد.

فرماندار بافق هم در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر، یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و تبریک فرارسیدن میلادحضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همزمان با سالروز دهه مبارک فجر این دیدار محقق شد تا ضمن پیوندی دوباره، از رهنمودهای امام جمعه بافق در برنامه های شهرستان بهره‌مند شویم.

سید مهدی طلایی مقدم بدون ذکر ارقام، از افتتاح پروژه‌های شهرستان بافق در این دهه با اعتباری افزون  بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف خبر داد.

۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به وطن تا ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب با شکوه ملت ایران در تقویم تاریخ کشور به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است و در این دهه، صدها کار فرهنگی ،هنری و اجتماعی انجام و همچنین شمار قابل توجهی طرح و پروژه  افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

برگزاری جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم‌ها برای نخستین بار در سینما قدس آهنشهر بافق به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب یکی از کارهای فرهنگی این شهرستان در است.

کد خبر 1022524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha