نامگذاری از ۳ بهمن تا ۳ اسفند به نام « خدمت به مردم » در راستای برگزاری کنگره شهدا در اردکان

​امامی از نامگذاری از ۳ بهمن ماه تا ۳ اسفندماه به نام « خدمت به مردم » در راستای برگزاری کنگره شهدا در شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید اسدالله امامی » پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته شهرستان اردکان کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: شهرستان اردکان دارای 450 شهید دفاع مقدس  و بیش از 1000 جانباز و 3 هزار رزمنده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردکان بیان کرد: این شهرستان 72 آزاده، 74 همسر شهید، 2 مادر شهید دارای دو فرزند شهید است.

وی افزود: ما از ابتدای سال برنامه های خود را با رویکرد شهدا آغاز کرده ایم و بیشترین فعالیت های ما به این سمت معطوف شده است.

امامی بیان کرد: در زمینه بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف ورود کردیم که در ماه مبارک رمضان 4588 بسته، محرم 1400 بسته، دهه کرامت 355 بسته، دهه ولایت 700 بسته، هفته بسیج 1500 بسته معیشتی توزیع کردیم.

وی بیان کرد: تهیه حدود 400 بسته جهیزیه  و توزیع بین نیازمندان، توزیع بیش از 747 بسته لوازم التحریر، توزیع 30 عدد تبلت از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردکان ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره شهدا از 3 بهمن تا 3 اسفندماه را با نام و یاد شهدا و خدمت به مردم نامگذاری کرده ایم و هر روز را برنامه ای ویژه داریم.

وی گفت: در این راستا نیز 270 شهید شهرستان اردکان در تمثال هایی به نمایش گذاشته می شوند.

 

کد خبر 1022527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha