تهیه مستند سرداران شهید استان یزد با محوریت شهید صدوقی

پهلوانیان با اشاره به پوشش برنامه های کنگره ملی شهدای استان یزد در کمیته اطلاع رسانی گفت: مستند سرداران شهید استان یزد با محوریت شهید صدوقی تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد پهلوانیان» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: محورهای اصلی کمیته اطلاع رسانی کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان یزد در خصوص بازتاب رسانه ای تمام فعالیت های مرتبط با کنگره است.

وی افزود: چهل خدمت به عنوان محور ابتکاری دومین دوره کنگره ملی شهدای استان یزد است که شاید یکی از زمینه های آن تغییر جهت مباحث کرونا بود که دستاورد آن بسیار با برکت بود که امیدواریم این روش الگویی برای کشور و استان های دیگر باشد.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: نقش رسانه نقش پررنگی است اما وقتی که ما در صدد برگزاری کنگره ای هستیم که هویت آن خدمت رسانی به مردم می شود، نقش رسانه پررنگ تر می شود.

وی گفت: تولید آثاری فاخر و ماندگار به عنوان هدف اصلی ما در این کنگره است که ساخت سریال شهدای شاخص استان یزد به عنوان یکی از این آثار است.

پهلوانیان بیان کرد: تفاهم نامه ساخت این سریال انجام شده است و در حال پیش تولید آن هستیم که امید است در آغازین ماه های سال آینده شروع و تا پایان سال به اتمام برسد و به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: تاکید ما در این سریال استفاده از ظرفیت های استان یزد است و در این راستا نیز ساخت مستند 14 سردار شهید استان، مستند فاخر 40 خدمت به محرومان به عنوان برنامه های دیگر ما است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد ادامه داد: در حوزه صدا تاکنون بیش از 1000 برنامه و میان برنامه، در سیما بیش از 100 برنامه تولید و پخش شده و در حوزه خبر نیز سعی شده تمامی رویدادهای مرتبط با کنگره پوشش داده شود.

 

کد خبر 1025692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha