برپایی ایستگاه سلامت/ ویژه برنامه های فجرانه کانون حضرت قائم(عج) تشریح شد

عسگری گفت: ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر واحد خواهران کانون حضرت قائم(عج) مسجد جامع آستارا به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

«فاطمه عسگری» امروز(دوشنبه، ۱۳ بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌ های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع آستارا با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی، پیوند قلبی امام خمینی(ره) و امت بود که انقلاب اسلامی به برکت آن توانست به این جایگاه عظیم برسد، افزود: امروز همه مستضعفان دنیا دل به این انقلاب بسته‌ اند و به امید خداوند متعال این انقلاب، زمینه ‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم ها و بنرهایی مزین به تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر سر درب و محیط داخلی مسجد جامع و کانون نصب شده است.

 

عسگری با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه نقاشی کودکان و کتابخوانی با موضوع دهه فجر و انقلاب برگزار شد، گفت: به نفرات برتر مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع آستارا به برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب و حجاب و عفاف همراه با دلنوشته و مطالبه‌گری در محوطه کانون اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ بهمن دایر است و علاقمندان می توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

 

وی از برپایی ایستگاه سلامت خبر داد و تصریح کرد: این ایستگاه روز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن) در محیط کانون برپا و خدمات پزشکی و بهداشتی به مراجعین ارائه می شود.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع آستارا با بیان اینکه اعضای واحد خواهران کانون حضرت قائم(عج) روز(پنجشنبه، ۱۶ بهمن) در مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا حضور می یابند، اظهارکرد: اعضای کانون در این برنامه ضمن گلباران و غبارروبی مزار شهدا با شهدای والامقام تجدید بیعت می کنند.

 

وی تقدیر از مادر یکی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، تماشای فیلم سینمایی، بازدید از نمایشگاه کتاب برپا شده در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  گفتمان‌سازی حول موضوعات انقلاب را از دیگر برنامه های کانون حضرت قائم(عج) عنوان کرد که در طول ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 

عسگری خاطرنشان کرد: تعدادی از برنامه های کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع بندر آستارا با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و برخی از برنامه ها نیز در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1022562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha