تبدیل اولین مسجد در «شفیلد» انگلیس به مرکز واکسیناسیون ضد کرونا

یکی از مساجد در «شفیلد» انگلیس که به اولین کلینیک واکسیناسیون ضد کرونا در «یورکشایر» تبدیل شده است شاهد حضور گسترده مردم برای تزریق واکسن در چند روز گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « itv»، یکی از مساجد در «شفیلد» انگلیس که به اولین کلینیک واکسیناسیون ضد کرونا در «یورکشایر» تبدیل شده است شاهد حضور گسترده مردم برای تزریق واکسن در چند روز گذشته بوده است.

 

مسجد جامع «قوسیه» اولین مسجد در یورکشایر است که تبدیل به کلینیک واکسیناسیون ضد کرونا در این ایالت شده است.

 

در شفیلد گروه های اقدامات عمومی با هم در شبکه های مراقبت های اولیه همکاری می کنند تا واکسن  کرونا را از طریق یکی از 15 مرکز واکسیناسیون جامعه به جوامع محلی خود تزریق کنند.

 

شبکه مراقبت های اولیه « Foundry» بیشترین تعداد بیماران سیاه پوست ، آسیایی و اقلیت ها را در شهر دارد .

 

شفیلد از مناطقی است که بیشترین آسیب ها را ار ویروس کرونا دیده است و افراد نیازمند و محروم در این منطقه نیازمندهای کمک های اولیه برای ادامه زندگی در چالش کرونایی هستند.

 

گفته شده است که واکسیناسیون تمام بیماران در 4 گروه اولویت برتر در انگلیس تا 15 فوریه در این مسجد انجام خواهد شد.

 

دکتر« جنی جویس »، پزشک عمومی و مدیر کلینیک شبکه مراقبت های اولیه « Foundry» در این باره گفت: مسجد قلب جامعه است و در شرایطی که ویروس کرونا به طور نامتناسبی بر جامعه آسیایی ها و اقلیت ها تاثیر گذاشته است ، مهم است که همه تلاش خود را برای تشویق افراد به واکسیناسیون انجام دهیم و چه بهتر که این مسئله مهم از طریق مساجد اجرایی شود.

 

وی افزود: ما می دانیم که افراد بیشتر تمایل دارند در مکان هایی که برای آنها آشنا است و در آنجا احساس راحتی می کنند ، واکسینه شوند و مساجد در این زمینه می توانند کمک شایانی به ما کنند.

کد خبر 1022590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha