آئین مسابقه خاطره نویسی فجر انقلاب برگزار می شود/ انقلاب اسلامی بخشی از هویت فرهنگی مردم کرج است

خسروجردی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بخشی از هویت فرهنگی مردم کرج است گفت: آئین مسابقه خاطره نویسی فجر انقلاب با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی مسجد جامع رجایی شهر کرج به مناسبت دهه فجر گفت: آئین مسابقه خاطره نویسی فجر انقلاب برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: تبیین باورهای و آرمان های انقلابی در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی از اهداف اصلی ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتقال خاطرات و وقایع شکل گیری انقلاب از نسل های گذشته به نسل های امروز بیان کرد: نسل امروز با بهره مندی و آگاهی از اتفاقات و وقایع سال های انقلاب ارتباط موثری با انگیزه های مردم در آن دوران پیدا می کند.

 

دبیر آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: بخشی از هویت مردم کرج به دوران انقلاب اسلامی و فعالیت آنان در عرصه شکل گیری انقلاب اسلامی دارد. 

 

وی اظهار کرد: مهمترین عنصر و انگیزه اصلی از شکل گیری انقلاب اسلامی تفکر و روحیه انقلابی است که در این خصوص امام مسجد با آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان در قالب سخنرانی اهتمام ویژه ای دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان به منظور حضور در مسابقه خاطره نویسی فجر انقلاب متن تحویلی خود را به صورت دست نویس حداکثر در 2 صفحه به صورت نقل قوم مستقیم و یا نقل قول غیرمستقیم از قول بستگان درجه یک خود ارسال کنند.

 

گفتنی است، مهلت ارسالی آثار تا 20 بهمن ماه سال جاری و مکان آن کتابخانه عمومی مسجد است.

 

 

کد خبر 1022603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha