فیلم های بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز روزانه در ۱۶ سانس اکران می شود

مرامی جدیدی گفت: بلیت های بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز فقط از طریق الکترونیکی به فروش می رسد و فیلم ها روزانه در ۱۶ سانس در سینما «ایران» و ۳۲ سانس در «هنرشهر آفتاب» فیلم‌ها اکران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (سه شنبه 14 بهمن) در دومین جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز، از فروش سامانه ای بلیت های جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: بلیت های بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز فقط از طریق سامانه www.irantic.com به فروش می رسد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: بلیت های این دوره از جشنواره فیلم فجر شیراز، از 15 تا 22 بهمن به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: به دلیل بحران کرونا، جشنواره امسال با استفاده از 30 درصد از ظرفیت سالن های نمایش برای حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مرامی جدیدی با اشاره به عدم امکان اهدای بلیت به هنرمندان بیان کرد: به دلیل فروش بلیت جشنواره به صورت الکترونیکی، امکان اهدای بلیت به هنرمندان وجود ندارد و پیش بینی شده است تا از 15 بهمن و روزانه سه نوبت و در مجموع ۱۶ سانس در سینما «ایران» و ۳۲ سانس در «هنرشهر آفتاب» فیلم‌ها اکران خواهند شد.

کد خبر 1022631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha