توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین زنان سرپرست خانوار کمیته امداد

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یک هزار بسته گوشت بین زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود، گفت: تلاش می شود که با تعامل با نهادهای حمایتی این فعالیت تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۱۴ بهمن) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این  استان، اظهار کرد:  کمیته امداد نهادی است با دستور مستقیم حضرت امام راحل تاسیس و نامگذاری شده که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بدون هیچ گونه چشم داشتی و در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه گام بر  داشته است.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» با بیان اینکه کمیته امداد در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در ۴۱ سال گذشته منشا برکات و آثار فراوانی در راستای محرومیت زدایی، کمک و خدمت به محرومان جامعه بوده است، افزود: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای نیل به اهداف خود، تعامل با دستگاه های اجرایی و فرهنگی در راستای خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه، را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقشار محروم جامعه  از جمله دانش آموزان، دانشجویان، افراد کهنسال و زنان سرپرست خانوار  تحت پوشش نهاد مقدس کمیته امداد قرار دارند، گفت: به مناسبت دهه مبارک  فجر انقلاب اسلامی، ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) استان قم، اقدام به توزیع بسته های گوشت قربانی در سطح استان ویژه زنان سرپرست خانوار کرده است.

 

دیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار در استان ایلام تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، بر این اساس یک هزار بسته گوشت قربانی متبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اختیار کمیته امداد استان قرار می گیرد تا در بین زنان سرپرست خانوار استان توزیع شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ۹۶۰۰ زن سرپرست خانوار سراسر کشور از این طرح بهره‌مند می‌شوند، گفت: در این خصوص هماهنگی های لازم با سازمان بهزیستی استان و کمیته امداد امام خیمنی(ره) برای توزیع بسته های بسته های گوشت قربانی در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1022676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha