بهره مندی ۲۰۸۷مددجوی ساروی  از خدمات بیمه درمان

ناعی گفت: طی ۱۰ ماهه سالجاری ۶۳۱میلیون و۸۰۰ هزار تومان هزینه های بیمه، درمان و پیشگیری از سوء تغذیه به ۲۰۸۷نفر از مددجویان منطقه یک ساری پرداخت شد.

«مرتضی ناعی»، در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه  ۵۶۲۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: طی ۱۰ ماهه سالجاری ۶۳۱میلیون و۸۰۰ هزار تومان هزینه های بیمه، درمان و پیشگیری از سوء تغذیه به ۲۰۸۷نفر از مددجویان منطقه یک ساری پرداخت شد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری ادامه داد: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی خانواده های تحت حمایت یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای پیشگیری از بروز بیماری ها در بین مددجویان است که در همین راستا مبلغ ۲۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان مساعدت شد.

 

ناعی با اشاره به جزئیات کمک های پرداختی این نهاد افزود:در زمینه کمک به تامین تجهیزات و فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج تعداد ۷۸۷ نفر به مبلغ۲۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده است .

 

وی بیان کرد: در زمینه پوشش خدمات بیمه مکمل (فرانشیز درمان)تعداد۱۱۶۵نفر از مددجویان به مبلغ۳۳۵ میلیون دویست هزار تومان مساعدت شده است.

 

ناعی در زمینه کمک به پیشگیری از سوءتغذیه مددجویان  و مادران باردار و شیرده، گفت: تعداد ۱۳۵ نفر به مبلغ۲۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

 

کد خبر 1022704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha