۳۰۴ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی گیلان شد

همزمان با سومین روز از دهه فجر ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان، به صورت همزمان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سومین روز از ایام الله دهه فجر با واگذاری همزمان ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان همراه بود که به صورت نمادین با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان در روستای گشت رودخان شهرستان فومن برگزار شد.

 

«ارسلان زارع» در این آیین در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) خدمتگزاری به مردم را وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: محرومان و نیازمندان ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

استاندار گیلان با اشاره به تداوم دشمنی‌ها در براندازی انقلاب اسلامی ایران اظهارکرد: با وجود تمام تنگناها و دشواری‌ها در طول چهار دهه حیات جمهوری اسلامی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب استمرار داشته و دارد.

 

وی با بیان اینکه هنوز با رفع محرومیت‌ها فاصله داریم بر تداوم فعالیت‌های نهادهای حمایتی تاکید کرد و  اذعان داشت: در تلاشیم تا با اقدامات موثر شادی و نشاط را برای خانواده‌های نیازمند به ارمغان آوریم.

 

گفتنی است، با واگذاری این واحدهای مسکونی با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال، تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی استان در سال جاری به ۶۴۹ واحد می‌رسد که از این تعدا ۱۸۳ واحد به خانواده‌های دارای ۲ فرزند معلول و ۴۶۶ واحد به افراد تحت پوشش سازمان واگذار شده است.

 

همچنین ۷۹۶ واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان درحال احداث است.

 

کد خبر 1022741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha