سامانه مَدرَس بهترین اساتید را در دسترس طلاب قرار دهد

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: امیدواریم از طریق سامانه مدرس بهترین اساتید برخط برای طلاب فراهم شود تا طلاب بتوانند بدون دغدغه و با آرامش به تعالی علمی و تحصیلی برسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» در مراسم تقدیر از عوامل تولید سامانه مدرس، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، ایام الله دهه فجر و میلاد امام خمینی(ره) را تبریک و تهنیت گفت.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران از حسن تدبیر، حسن هماهنگی و توافق و همکاری معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات تقدیر کرد و اظهار داشت: این همکاری مصداق این جمله نورانی است که «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة؛ کمک و پشتیبانی خدا با جماعت است».

مدیر حوزه های علمیه خواهران با سپاس از خداوند متعال به جهت دارا بودن مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از همکاران سخت کوش و توانمند در بخش های مختلف به ویژه معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات، افزود: با راه انداری سامانه مدرس، راه ها و افق های جدیدی پیش روی حوزه های علمیه خواهران باز شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم خروجی سامانه مدرس به گونه ای باشد که رشد تحصیلی و علمی طلاب را شاهد باشیم و به سمت یک حوزه روشن، آگاه و پیشرفته حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: ما دوره ای در یک سطح نازل تر فکر می کردیم که بتوانیم از طریق فضای مجازی آموزش هایی را به طلاب، اساتید و کادر ارائه کنیم ولی امروز با راه اندازی سامانه مدرس راهی را پیش روی خود می بینیم که می تواند ما را به سمت نظام جدید آموزشی و برخط هدایت کند و لازم است بهره های لازم را از این امکانات ببریم.

وی با بیان این که همکاران مرکز فناوری اطلاعات با راه اندازی سامانه مدرس روش های نو و مسیر پیشرفت بزرگی را برای حوزه های علمیه خواهران ترسیم کردند، گفت: امیدواریم ارتباط این مرکز با بخش های مختلف سازمان بسیار وسیع، به روز و دائمی باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران اظهار امیدواری کرد که از طریق سامانه مدرس بهترین اساتید برخط برای طلاب فراهم شود تا طلاب بتوانند بدون دغدغه و با آرامش از بهترین اساتید استفاده کنند و به تعالی علمی و تحصیلی برسند.

وی با تأکید بر این که همه نیروها باید به سمت تقویت درونی حوزه از طریق رفع کاستی ها و تأمین استانداردها حرکت کنند، ادامه داد: برای این که نظام حوزوی به یک نظام کارشناس تبدیل شود باید به این سمت حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در پایان بیان داشت: حوزه ای می تواند شکوفا، ارزشمند و فاخر باشد که همسو با جامعه حرکت کرده و از ابزارهای روز آموزشی و تربیتی بهره ببرد.

 

کد خبر 1022848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha