اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس

گوهری راد بابیان اینکه بسیاری از دانش آموزان از دستاوردهای انقلاب بی خبر هستند، گفت: در دهه فجر یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهیم بصیرت افزایی است.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در حاشیه مراسم افتتاحیه نهمین دوره جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب گفت: آموزش و پرورش با توجه به اینکه بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور به شمار می رود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: باید در آموزش و پرورش نسبت به اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی و بسترسازی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی اقدام شود.

 

گوهری راد یادآور شد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد بسیاری از جوانان و نوجوانان در خصوص مسائلی که منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شده بی خبر هستند و حتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مطلع نیستند.

 

وی افزود: در دهه فجر یکی از اصلی ترین کارهایی که باید  انجام دهیم بصیرت افزایی است و لذا در این ایام نشست های بصیرتی در نظر گرفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بابیان اینکه بیش از 110 عنوان برنامه آموزش و پرورش در ایام دهه فجر برگزار می کند، ابراز داشت: تلاش کردیم که با بهره گیری از از ظرفیت فضای مجازی و همچنین تولید محتوای رسانه ای در مسیر اشاعه فرهنگ انقلاب گام برداریم.

 

گوهری راد بابیان اینکه بسیاری از برنامه های ما در ایام دهه فجر در بستر فضای مجازی اجرا می شود، افزود: رویکرد برنامه های ما در ایام دهه فجر در بستر فضای مجازی است و بسیاری از برنامه های هنری و تربیتی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1022868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha