اجرای طرح ویزیت رایگان در محله نیمه شعبان انزلی

صفاتی گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر طرح ویزیت رایگان در شهرک صادقیه محله نیمه شعبان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی، «مهدی صفاتی» امروز (سه شنبه، 14 بهمن ) در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: برای سومین بار طرح ویزیت رایگان در این محله نیمه شعبان برگزار شد و در این مرحله  دو پزشک عمومی و متخصص در مدرسه دخترانه شهید خیری حدود 100 نفر از مردم این محله را بصورت رایگان ویزیت کردند.  

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه طرح مذکور در راستای ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم برگزار می شود، تصریح کرد: به همین منظور در سومین روز از دهه مبارک فجر طرح ویزیت رایگان ویژه طرح کرامت حضرت جوادالائمه(ع) با همکاری پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) در منطقه نیمه شعبان کلویر اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که در این طرح ویزیت می شوند می توانند داروهای خود را بصورت رایگان از داروخانه های معرفی شده دریافت کنند، خاطر نشان کرد: داروخانه مذکور تا سقف 50 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار اقشار کم درآمدی شرکت کننده در این طرح قرار می دهد.  

 

وی افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده با بیمارستان شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان انزلی بیمارانی که نیاز به انجام آزمایش خون دارند می توانند از خدمات آزمایشگاه بیمارستان انزلی به صورت رایگان استفاده کنند.

 

صفاتی تاکید کرد: افراد مشکوک به بیماری کووید 19 نیز به شبکه بهداشت و درمان انزلی معرفی می شوند تا در مرکز غربالگری کووید 19 انزلی مجددا مورد پایش قرار گیرند.

  

کد خبر 1022877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha