سند و چشم انداز آموزش و پرورش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش پیشگام در تحقق سند تحول آموزش و پرورش هستند گفت: سند و چشم انداز آموزش و پرورش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشست شورای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان البرز که سه شنبه ۱۴ بهمن ماه سال جاری برگزار شد گفت: سند و چشم انداز آموزش و پرورش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز  با اشاره به کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش پیشگام در تحقق سند تحول آموزش و پرورش هستند گفت: سند و چشم انداز آموزش و پرورش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

وی از تربیت و کار در حوزه کودک به عنوان یکی از مسائل مهم و تخصصی نام برد و عنوان کرد: بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و در جریان این سال ها در زمینه کار کودک فعالیت منسجم و برنامه لازم به صورت دقیق و منظم انجام نشده است.

 

وی با اشاره به بازی ها، کتاب ها و دیگر مسائل مرتبط به حوزه کودکان بیان کرد: در خصوص کار تخصصی در حوزه کودک نواقض بسیاری وجود دارد و‌ آنچنان که باید مربی تخصصی حوزه کودک تربیت نکرده ایم.

 

امام جمعه کرج اظهار کرد: تربیت از دیدگاه اسلام به معنای به فعلیت رساندن قوای انسانی و استدادهایی است که در او وجود دارد تا در سایه این تربیت تعادل و هماهنگی لازم میان استعدادها در جهت رسیدن به کمال مطلوب که رسیدن به قرب الهی است ایجاد شود.

 

رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان البرز مدارس را از سنگرهای با اهمت در عرصه جهاد خواند و بیان کرد: تربیت کودک به نحو تخصصی زمینه ساز امتداد انقلاب اسلامی است.

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: استکبار تمام اهتمام خود را نسبت به خدشه وارد ساختن به باورهای دینی و ایمانی نسل امروز در نظر دارد به همین منظور باید با تربیت معلم و مربیان متخصص و متعهد و اشنایی آنان با شبهات وارده نسبت به مقابله با استکبار جهانی مقابله کرد.

 

 

کد خبر 1022958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha